1394-03-24 07:05
1504
0
16090
عیسی امامی خبر داد:

آغاز ساخت و ساز ساختمان جدید بسیج دانشجویی گلستان

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس از آغاز ساخت و ساز ساختمان جدید بسیج دانشجویی گلستان در سایت اداری این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، عیسی امامی در گفتگو با دانشجو گفت: یکی از مسائلی که به شدت دنبال آن هستیم این است که از ظرفیت بالای «بسیج» به هر نحوی و به هر شکلی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

وی لازمه به ثمر نشستن ظرفیت بسیج را داشتن زیرساخت‌های مناسب خواند و افزود: بسیج دانشجویی با انگیزه و انرژی بالایی که دارد از ظرفیت‌های کارآمد و موثری به شمار می‌رود که می تواند بسیاری از نیازهای جامعه در ابعاد مختلف را به صورت علمی و دانش بنیان تأمین کند، اما طی نشست‌های مختلف متوجه شدیم بسیج دانشجویی گلستان از خلأ یک فضا و زیرساخت مناسب به عنوان یک کانون مطمئن برای تشریک مساعی و هدف گذاری برنامه‌های متعالی خود رنج می‌برد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تصریح کرد: بنده به عنوان تعهد خدمتی که به استان دارم زمانی که در مجلس ماده 180 قانون برنامه توسعه را که تحقق بسیاری از بخش‌ها و بحث‌ها و نیازهای استان را که جزو مطالبات مردم بود پیگیری می‌کردیم، به این فکر افتادم که بخشی از این منابع می‌تواند در جهت رفع نیاز بسیج دانشجویی استان جذب شود.

امامی اضافه کرد: بعد از لابی‌ها و نشست‌هایی که در معاونت برنامه ریزی در سطح کلان و معاونت ریاست جمهوری در جهت توزیع اعتبارات داشتیم، توانستیم با اطمینان بخشی از این منابع را برای این زیرساخت فراهم کنیم و لازمه جذب این اعتبار پیش بینی شده هماهنگی با مهندسی سپاه بود که این اقدام نیز انجام گرفته و با هماهنگی، یک روزی تعیین وقت شد برای کلنگ زنی و خوشبختانه این اتفاق با حضور سردار صادقی، فرمانده سپاه نینوای استان هفته گذشته محقق شد.

وی همچنین ابراز داشت: برای اینکه پرژه سرعت بگیرد و به هنگام و به موقع به ثمر بنشیند تلاش کردیم بخشی دیگر از منابع را که این پروژه را تکیمل می‌کند نیز جذب کنیم، برای این مهم یک توافق ضمنی شده که در ادامه با مشارکت معاونت برنامه ریزی استان آن را قطعی خواهیم کرد.

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود حداقل تا یک سال آینده این پروژه به اتمام برسد، اذعان کرد: امیدواریم بسیج دانشجویی بتواند با فراهم آمدن این ظرفیت با فراغ بال بیشتر به لحاظ عِده و عُده مأموریت‌ها و مسئولیت‌های خودش را به سرانجام برساند.

امامی در پایان گفت: رجای واثق داریم دوستان ما در بسیج دانشجویی بتوانند با توان علمی و تخصصی و مهارت‌هایی که در فضای سایبری، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی دارند، حال و هوای متفاوتی در دانشگاه‌ها رقم بزنند و به صورت ویژه به عنوان یک افسر جنگ نرم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن که آسیب‌های اجتماعی نیز گواه آن است، قد علم کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.